10 דברים שהצלחתי להסיק מראיון סופשבוע אחד

.

עשר תובנות על ראיון אחד, סיכום ביניים.

.

חצי ראשון בתחילת הפוסט, החצי השני בסופו.

1. צילומים יפים. הבה נתרכז בעיקר

2. תמונה חמודה מפעם שלא ראיתי מעולם.

3. שאלות בפרטי על שתי ההרצאות שלי, גם על #גילובגדיםההרצאה וגם על

#הפרעתקשבעדותאישית שזה כיף ( וחלק מרכזי בההחלטה לעשות את הראיון הזה,

ראו סעיף תשע, למרות סיכוני הטוקבקים שעוד נדון בהם, ראו סעיף חמש ).

4. עוקבים חדשים שהגיעו לשם שאלו על הלוח שאני מצלמת ראו באינסטגרם 📌

5. הו, המון טוקבקים ברמה גבוהה מאד נהרו לעמודים של ידיעות הן כאן והן בפייסבוק ושלחו אותי לברלין, לא מבינה מה יש להם עם העיר הזאת, כבר לא הורגים שם יהודים כידוע לי, ושלחו אותי גם לעזאזל, עזה, ובכלל. הם גם הסבירו לי שאבא של זאתי חכם, נפטר ממני והתפכח, הסבירו לי שכדאי לי לחזור לנפטלין, שאני זקנה כמובן, ובעיקר לגלגו הדבילים על מקומי ברשימת מרצ ( מאה ומשהו אגב ), שכמובן, כמו שכל בר דעת יודע, כל מפלגה שמגישה רשימה לכנסת חייבת להגיש רשימה של מאה ועשרים מועמדים, זה החוק, בדרך כלל מקום אחרון הוא תמיד מקום של כבוד של מישהו ממייסדי המפלגה, אני הסכמתי כמובן, אני חברת מרצ מיום הווסדה ועומדת מאחורי עמדותיה במאה אחוז, ואבלה מאד מאד על מה שקרה והעובדה שאין קול שמאל צלול וברור בכנסת דווקא בימים האלה זה מבחינתי על סף קריסה מוסרית, שיוסיפו אותי לרשימה, בטח! ובכבוד! אבל המתקתקים על המקלדת כל סוג של רפש על אוטומט בכל מקום אפשריח חשבו ( סליחה, מילה לא רלוונטית ) שהיו לי כוונות פוליטיות ותקווה להכנס לכנסת. כמה מטומטמים אפשר להיות? או בורים? או גסי רוח.

6. נשבעת שאין מילה שם שמצליחה לעבור את סף הקריאה ולהגיע לנפש שלי. אני נשמרת מזיהומים בכל

רמה, מחיסונים עד טוקבקים.

7. נשטפתי בהרבה מילים טובות בפרטי, כמו תמיד כשיש ראיון

8. החתולה איפשרה לי לגזור לה כמה ציפורניים. אני חותרת לשער בעירום בל״אשה״ או ״את״, אולי אז תסכים לכולן

9. הרצון שיקשיבו לך ברצינות, להיות מובן ברמה מסויימת, הוא רצון בסיסי של כל יצור אנושי אני חושבת, גם ברמה האישית, רגשית, ואצל אנשים שעוסקים במלאכות הדורשות אנשים אחרים, קהל צופים, קוראים או כל סוג אינטראקציה, הרצון והצורך ל״לקרוא״ לאנשים להתעניין, לנסות להבין, בודאי להתקרב כדי לרכוש כרטיסים, עבודה, הזמנה לעבודה, הוא גם גדול וגם הכרחי ע״י יחסי ציבור, שאפשר לעשות מתברר לא דרך טורי רכילות.

10. וחוץ מזה, גם האגו לפעמים מתלטף לרגע, פחות מחתול ממוצע בשמש חורפית צריך להוסיף, אבל גם.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • רחל פז  ביום 20 בנובמבר 2022 בשעה 17:50

    הצטערתי לשמוע על התגובות הארסיות (במילעיל ובמילרע) שקיבלת על הכתבה. היד הקלה והמכוערת על המקלדת הפכה למכת מדינה, ולא אוסיף… בכל אופן, בהיותי מבוגרת עם ADHD שאובחן באיחור אני מזדהה איתך מאוד ומקוה שלא תקחי ללב.
    בברכה,
    רחל פז
    חיפה

    Liked by 1 person

כתיבת תגובה