ברור וצלול

.

.

"לעולם לא אשלול את זכות העם היהודי על ארץ ישראל", כך אמר  ביום רביעי יו"ר הרשות הפלסטינית

מחמוד עבאס (אבו-מאזן) בפגישה בוושינגטון עם כ-30 מנהיגי הקהילה היהודית, חוקרים ואנשי הממשל

הקודם במרכז דניאל אברהם לשלום במזרח התיכון.

ברור וצלול מזה אי אפשר לבקש.

.

כל כל הרבה שנים הוא על השמשה האחורית….

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • אלברט אלגרבלי  ביום 10 ביוני 2010 בשעה 10:38

    "מעולם לא אשלול את זכות העם היהודי על ארץ ישראל"
    קודם כל, צריך להיות "לעולם". אולי סתם טעות בציטוט.
    חוץ מזה – אני רוצה לשמוע אותו אומר את זה בערבית בישיבת הממשלה שלו, בטלויזיה שלו.

    והשלום? הוא נראה בדיוק כמו המדבקה שלך. ככה זה כשרוצים "עכשיו" ולא חושבים.

    (אני מקווה שלא תחמיצי את ההפגנה המתוכננת, יהיו המון אנשים, וזמרים, לציון חמישים שנה לכיבוש)

    אהבתי

  • or_rs  ביום 10 ביוני 2010 בשעה 10:39

    עם כל השמחה לשמוע משפט כזה מאדם כזה לצערי את תמימה.
    אני ממש לא מהצד הימני של המפה ועדיין חושב שהמשפט הזה לא צלול.
    תתחילי בזה שאבו מאזן שולט רק על חלק משטחי הרשות, ותזכרי את המחלוקת בעקבות החלטה 242 בגלל דקויות ניסוח בין "שטחים" ל "השטחים".

    אהבתי

  • חנוך גיסר  ביום 10 ביוני 2010 בשעה 12:50

    בדיוק כמו לגבי יוזמת השלום הערבית משנת 2002 – שומעים ובמקום לחטוף בשתי ידיים ולהתחיל במו"מ מתקדם, מחמיצים פנים, גוררים רגליים, ממציאים תנאים, מטילים ספק ולא מאמינים.

    אהבתי

  • יוסי דר  ביום 10 ביוני 2010 בשעה 15:49

    כאשר מישהו מכיר בזכות שלי על פיסת אדמה, הוא אמור לפרט מהי אותה זכות שהוא מכיר בה. זכות למה? מה אני יכול לעשות במסגרת הזכות הזו?
    (ישנן כל מיני זכויות כלפי פיסת אדמה – למשל, זכות מעבר, זכות להתארח, זכות חכירה, זכות בעלות וכו' וכו').
    על פי הציטוט כאן, אבו מאזן מכיר בזכות של היהודים.
    אבל הוא מדבר על זכות בעלמא, ואינו מפרט מה היהודים יכולים לעשות במסגרת הזכות הזו.
    אילו אבו מאזן היה מפרט ואומר שהוא מכיר בזכותם של היהודים ל*מדינה משלהם* ניתן היה לומר שיש כאן סיבה למסיבה.
    אבל הוא לא אמר זאת. האם במקרה הוא לא אמר זאת? אין מצב, כי אמירה כזו היתה נותנת גושפנקא פלסטינית להצהרת בלפור.

    אהבתי

  • רובן  ביום 10 ביוני 2010 בשעה 16:41

    אני מסכים איתך שזה משפט היסטורי.
    מי שאומר משפט כזה לא יכול לסגת ממנו לעולם, ומכאן ההיסטוריה יכולה רק להתקדם להסכם שלום ושתי מדינות גם אם בקצב איטי ונסיגות זמניות.
    איך זה לא כותרת ראשית, לאלוהים ויון פדר פתרונות

    אהבתי

  • דפנה לוי  ביום 10 ביוני 2010 בשעה 17:47

    אז יש סיכוי שבעוד עשרים שנה לא נעמוד כולנו בתור לאורז?

    אהבתי

  • שמואל פ  ביום 10 ביוני 2010 בשעה 18:06

    שידבר את זה בערבית! ושיפרט מה זה אומר..!

    אהבתי

  • אמיתי ס  ביום 10 ביוני 2010 בשעה 20:16

    לא מאמין למילה שלו עד שהוא לא עובר גיור כהלכה!

    אהבתי

  • גולדבלט משה  ביום 10 ביוני 2010 בשעה 20:33

    תודה על הציטוט החשוב . האם אנחנו יכולים להסיק שאם לעם היהודי זכות על ארץ ישראל,התיישבות בכל חלקי ארץ ישראל היא משהו שנעשה בזכות גם לדעת אבו מאזן? מה משמעות הזכות הזו ביחס ליהודה ושומרון למשל.

    אני לא בטוח שהציטוט או התרגום מדויקת או שהוא מובא בהקשר המלא שלו-כדאי שתבדקי מחדש את הציטטה

    אהבתי

  • שירי  ביום 10 ביוני 2010 בשעה 22:59

    גם עראפת אמר הרבה ואף זכה בפרס נובל לשלום ובאותו זמן המשיך להזרים כספים לארגוני טרור…אז על מה השמחה הגדולה?

    אהבתי

  • orit  ביום 11 ביוני 2010 בשעה 11:54

    כמה שאת תמימה! (גם אני הייתי פעם, ואני כבר לא)

    אהבתי

  • lomili  ביום 13 ביוני 2010 בשעה 21:23

    מהתגובות פה נדמה שאנשים היו מעדיפים שיגיד: לעולם לא אכיר בזכות העם היהודי על ארץ ישראל.
    סנדי, LOL.

    אהבתי

כתיבת תגובה