מזדקנת, כינוי גנאי?

.

הפוסט האחרון שכתבתי עניינו היה קו הגנה משפטית דוחה ומאוס בעיני

הפוסט עורר הרבה מאד תגובות,

מיילים בעשרות רבות

ודיונים מעניינים.

במקום וירטואלי אחר הגיב גבר זר אחד , בעל בלוג, על המילים שלי בשצף קצף.

אני כמובן לא אתן לכם לינק כי הוא ממש בזוי ונמוך בעיני –

אבל אני רוצה לצטט ממנו:

האשה המזדקנת הנ"ל פרסמה קולות רמים הקוראים ללינץ' מחאתי באיזה עו"ד

שאמר לשופטים שהנאנסת בכתה בגלל שהזיון היה קצר מדי. משהו כזה…..

ומאז, הפך אותו פרקליט בעיני המזדקנת כחלאת מין האנושי שיש להוקיעו.

……………

אני אתייחס רק למיפגע ההגיוני הנובע מדבריה של המזדקנת הנ"ל, המוכיח,

שבין האוזניים שלה יש הרבה שיער ומעט בינה. …

הבנת שאת מוגבלת ביותר בהסקת מסקנות שטעונות חשיבה?…..

וגם מופרעת, חצופה ומיני תופיני לשון אחרים…..

והוא גם מסביר אחרי ש'גערו' בו על השתלחותו: אני שב ומסביר –

 

אני רציתי למחות וקצת לפגוע אישית כדי להמחיש לה מה ההרגשה

נוכח הפגיעה האישית הקשה פי כמה מונים בדברים שכתבה על הסניגור.

……………………………………………………………………………………

אני לא מצליחה לקחת את דבריו באופן אישי, באמת.

ובוודאי שלא להעלב.

אני תוהה, איך קרה שמכל כינויי הגנאי שאפשר היה לו לגבר הזה

למצוא ( אם חייבים להשתמש בכינויי גנאי ) מתאימים במקרה הזה

כדי להעליב ולפגוע בי, והוא הודה שהוא חיפש לפגוע אישית,

מזדקנת היה לדעתו המעליב והפוגע ביותר? 

.

זה עצוב שהגינוי הכי גדול, חזק, זה שמכוונים, כנראה, לפגוע איתו

במקום הכי רגיש וכואב, מכוון לגילו של אדם, לא למהותו, וכפי שזה

נראה זה גם מיועד בדרך כלל לנשים יותר מלגברים.

 


פשוט עצוב.

.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • rainsong  ביום 27 בדצמבר 2007 בשעה 01:42

    אבל כשאת תזדקני, את תזדקני עם מצפון אחר, עם יושר פנימי ועם הגינות אנושית בסיסית.

    לאינטילגנט שכתב עליך את הדברים האלה תהיה הזדקנות הרבה פחות מענגת, את יכולה להיות בטוחה.

    אידיוטים לא חסרים, את יודעת.

    אהבתי

  • אפי פוקס  ביום 27 בדצמבר 2007 בשעה 02:08

    טוב שאת לא לוקחת את דברי הבלע האלה ברצינות. אני יודע שזה קשה. אבל באמת שהפעם נאמרו דברים שהם סתם גידופים חסרי טעם (במקרה הטוב). כשאדם מקשט את דבריו באמירות הללו, הוא לא מסוגל גם לטהר את המובן מאליו.
    חבל

    אהבתי

  • א. אחרת  ביום 27 בדצמבר 2007 בשעה 08:23

    רק תציצי לפרסומות רגע.
    אם היית שוקלת עוד עשרה קילו הוא גם היה מוסיף שמנה. מבוגרת ו…שמנה? על חטא כזה החברה שלנו באמת לא יכולה לסלוח.

    עצוב ותודה שסיפרת .

    אהבתי

  • gbc  ביום 27 בדצמבר 2007 בשעה 09:49

    תודה שסיפרת. זה לא מובן מאליו שאדם יחשוף עלבון כזה אפילו למען מטרה נכונה.

    וחוץ מזה, לא בשביל להחמיא…מצא לו:-)

    אהבתי

  • צביקה טריגר  ביום 27 בדצמבר 2007 בשעה 10:23

    חלי יקרה, כל הכבוד גם על הפוסט המקורי, שעורר את התגובה המכוערת שאת מתארת, וגם על זה. "מזדקנת", כמו "המתלוננת", ועוד שמות תואר כמו "פמיניסטית" משמשים כדי לבטל את תוקפם של דברים שאומרות נשים. זה רק אומר שהדברים שאמרת כל כך מאיימים על מי שכתב את מה שכתב, שהוא היה צריך להשפיל אותך (לשיטתו, "מזדקנת" זו השפלה), ולא יכול היה להסתפק בתגובה עניינית שחולקת על דברייך. אבל התוצאה היא שהוא פשוט מביס את עצמו, כי כשאדם כותב טקסט רווי שינאה וגידופים, כבר לא מקשיבים לדברים המהותיים שיש לו לומר, אם בכלל יש לו משהו אינטיליגנטי ורלבנטי לומר.

    אהבתי

  • איריס  ביום 27 בדצמבר 2007 בשעה 11:58

    תודה שהפכת את החולשה המדומה לכוח. באמת הסקסיזם הזה משעמם כבר. גם החצוף הזה שציטטת נולד מאמא "מזדקנת" כזו…

    אהבתי

  • אביעד  ביום 27 בדצמבר 2007 בשעה 12:05

    מאוד עצוב.

    האיש הזה חצוף לא קטן. אין מה לעשות, יש אנשים קטנים קטנים קטנים שבמקום לקחת גלולות מסוימות הם מקלידים תווים חלולים וריקים מתוכן.

    אהבתי

  • ניאל  ביום 27 בדצמבר 2007 בשעה 12:16

    האיש הזה לא קילל במילה אחת אבל טוב שזה מה שאת קראת.

    הדרך הנכונה לטפל בו היא דווקא
    כן לתת לינק לאתר שלו.

    שילחי את החיילים שלך אליו הם יעשו לו לינץ

    אהבתי

  • זאת אומרת  ביום 27 בדצמבר 2007 בשעה 12:30

    אני דווקא בעד הזדקנות. איכשהו נראה לי שבצירוף הנכון של תחומי עניין/משפחה/אנשים אהובים זו תקופה של שקט מבורך.

    אהבתי

  • אסתי  ביום 27 בדצמבר 2007 בשעה 12:44

    כי כנראה שזה מין קונספט כזה אצל גברים (בדרך כלל מזקינים, אגב) בנסיונותיהם לפגוע באשה. מבחינתם כנראה הדבר הנורא ביותר להגיד לאישה הוא שהיא מזדקנת או זקנה.

    לי היה סטוקר אחד כזה שרץ בכל הרשת לספר עלי שאני אישה זקנה בת 55 או משו כזה. מה לעשות שטרם התקרבתי אפילו לאזור החמישים, אבל כנראה שהתחושה שלו היתה שאם יצליח לשכנע אנשים שאני "זקנה" בת 55 הוא הצליח לפגוע בי בפגיעה
    האיומה ביותר.

    כנראה ש"זקנה" הוא החטא הנורא בעיני גברים. בעיקר כשזה קורה לנשים שצירות להיות כוסיות צעירות מתוחות ומזקירות.

    שווה לעשות מחקר אנתרופולוגי על התופעה.

    אהבתי

  • שרון  ביום 27 בדצמבר 2007 בשעה 12:49

    הזבל האנושי הזה
    מי זה? לדעתי את חייבת לתבוע ממנו דיבה

    חלאות פוגעים במקומות ה"חלשים" והרכים- אישה אמורה להיעלב בגין ה תייחסות לגילה? הרי זה פשע להתבגר
    ובטח שלהיות דוגמנית יפהפיה שהעזה להגיע לגיל חמישים ושתיים ולהלך בגאון וביופי עוצר נשימה על האדמה הזו מבלי להתבייש – זה פשע נורא

    נעשה פה משהו מסריח
    תבעי ממנו דיבה
    בשם כל הנשים שסובלות מאפליית גיל ומעלבון על חשבון זה שהעזו לפשוע ולהתבגר

    חרפה

    ואת, את הכי יפה

    אהבתי

  • אביבה  ביום 27 בדצמבר 2007 בשעה 14:26

    עמדתי עם ההורים שלי בשכונה בת"א, ופתאום עוברת בהליכה לידנו רבקה מיכאלי. רבקה'לה! זה ממש לא קורה כל יום שגברת ראשונה כזו עוברת ברחוב, אפילו לא בשכונה שלנו שמלאה בוהמה ובראנז'ה.
    אני כבר התחלתי לחשוב איזה דברים נחמדים אוכל לומר לה בלי שזה ייחשב כהצקה, ואולי אשאל אותה על איזה שיר נשכח שלה שאני זוכרת, ואולי סתם אומר לה שכולם אוהבים אותה. ובעודי בוהה בה ומהרהרת, אמא שלי לוחשת בלחישה רועמת:

    "תראו, רבקה מיכאלי!"

    (כן, ראינו).

    "נראית מבוגרת!".

    אהבתי

  • A  ביום 27 בדצמבר 2007 בשעה 14:59

    גם אנשים מפורסמים מתבגרים? בסוף יתברר שהם
    מצחצחים שיניים וקונים נייר טואלט. אני אומר לך, העולם היום הוא לא מה שהיה פעם. נורא. פשוט נורא!

    אהבתי

  • נ  ביום 27 בדצמבר 2007 בשעה 15:10

    חבל שעשית פרסומת לבלוג של הטיפש הזה. דברים כאלה אין צורך לצטט. מספיק לומר שהיה טיפש אחד שהשתמש בגילך כגנאי הגדול ביותר.

    את התגובה הלא ראויה הזו את משייכת, בצדק, לתרבות שלמה של סגידה לנעורים ולרזון וכולי.

    אבל כדאי לחשוב גם על מה שהרגיז כל כך בדבריך שלך. אין ספק שהטיפש צודק בתחושתו, שליבית בבלוג שלך אווירת לינץ' ציבורי. התנפלת על עורך הדין כאילו הוא האנס עצמו. פרסמת את הטלפון שלו ואת המייל שלו, ובכך רמזת לקוראיך להטרידו. זה לא היה ראוי.

    גם הפושעים זכאים להגנה משפטית. הטיעון של עורך הדין הזה עשה כותרות רק משום שמדובר בעבירת מין שמגרה את יצר המציצנות שלנו. טענות מהסוג הזה (ההופכות את היוצרות ומסבירות אירועים מתוך תובנות הפוכות להיגיון הרגיל) נטענות יומיום בבתי המשפט על ידי עורכי הדין הטובים והמפולפלים.

    הניסיון שלך לקבוע גבולות טיעון לעורכי הדין הוא פופוליסטי (קולע לטעם הרחוב) כשם שהוא לא ראוי. בית המשפט יכול לשים סייגים כאלה מדי פעם, כפי שגם עשה במקרה זה. וגם את יכולה לומר שעורך הדין הגזים והשתמש בטיעונים לא ראויים. בין אמירה כזו ובין מה שאת עשית מפריד ים.

    זה כנראה מה שהקפיץ את העילג המטופש שנטפל לגילך.

    אהבתי

  • רושם רשימות  ביום 27 בדצמבר 2007 בשעה 16:58

    מותר להביע דעה פופוליסטית וגם לא ותודה שהסברת לקוראי רשימות מה זה פופוליסטי. מה שאסור זה לעלוב באופן חסר תרבות וגס רוח.
    נסיון עלוב לפגוע מתחת לחגורה , רק שכאן במזל יש אשה מקסימה שהחגורה שלה לא מסומנת בחודשים ושנים ולכן הנסיון כשל לפני שהחל ועלב בכותבו יותר מבה עצמה.
    חלי כתבה את דעתה באופן נחרץ על "המתלוננת בכתה בזמן האונס כי הוא היה קצר והיא לא נהנתה", גם השופטים אגב הביעו בפסק הדין את דעתם על מר רובינשטיין והטיעון שהעלה באופן נחרץ וברור.
    מה שעשה השוביניסט המתלהם שניסה וכמה אני שמח שלא הצליח לפגוע בה על ידי כך שקרא לה מזדקנת.
    איך קשור שם התואר מזדקנת לפוסט שפירסמה.
    איך הוא מתקשר לתוכן הדברים?
    גיל הנאנסת? גיל האנס ? עורך הדין?
    מזדקנת קשור לחברה מערבית דקדנטית (יש לך קרדיט, לא אטרח להסביר לך את המילה טוב?)
    רדודה שגיל ומשקל וכנראה גם מוצא, אם נעז לחפור קצת יותר עמוק, הם מדד מדוייק למי ומה אתה, למחמאות או עלבונות.
    .

    אהבתי

  • גולי  ביום 27 בדצמבר 2007 בשעה 17:35

    לדעתי את צודקת, הסכמתי איתך בכל מילה ומילה.
    עם זאת אפשר לבקר עוכרי דין שיש להם מגמה כללית היום לעזור לפושעים להימלט בעונשים קלים ביותר מעונשם הקבוע בחוק, והם ישתמשו בכל בדל
    תובנה, גם אם היא עקומה ביותר, בכדי להוציא את הנאשם בעונש הכי קל שהם יכולים להוציא אותו,
    הם מקבלים על זה כסף , וכסף טוב מאוד.

    גם המשטרה היום במאמר מוסגר, הרימה ידיים מבחינה זאת, שהיא תופשת עבריינים אך הם יוצאים כמעט בלי שריטה מבית המשפט.

    לדעתי הפוסט היה די מיותר משום שבית המשפט במקרה הספציפי הזה בכלל לא היה בעד דבריו חסרי ההגיון של הסניגור.

    אבל כהרתעה אולי חלי השיגה משהו, ואולי לא, השאלה מה.
    השאלה מה מידת ההשפעה של הלינץ הזה והאם זה באמת ירתיע סניגורים מלהגן באופן לא הוגן על
    העבריינים.
    לדעתי האישית, זה לא יעשה כלום.

    אהבתי

  • עורכת דין  ביום 27 בדצמבר 2007 בשעה 17:53

    הנה ציטוט מפסק הדין של המשפט הזה

    איני רואה להתיחס בכובד ראש, לטענת ההגנה, לפיה, בכתה המתלוננת בתום האקט המיני, מתוך אכזבה ואי סיפוק. טענה זו, שהועלתה לראשונה בסיכומי ההגנה, אכן מוטב היה לה שלא הועלתה, משהועלתה, וכך גם הדרך בה נוסחה, שהיה בה מידה בלתי מבוטלת של זלזול במתלוננת, אם לא ביזויה בפועל.

    אהבתי

  • המוסיקאית אור  ביום 27 בדצמבר 2007 בשעה 18:39

    הוא היה מת להיות איתך חלי.. היה פשוט מת :)הוצא כאן הנושא מהיקשורו
    איש מסכן ממורמר
    מילה לאיש הרע(שבטח אנשים מתנקלים אליו כי הוא רע)חלי היא יפה וגם כשתהיה זקנה היא תהיה זקנה יפה גם מבפנים וגם מבחוץ
    לה לפחות יש אומץ גם לכתב מה שהיא חושבת וגם להחשף כשאתה תמשיך לבד את שאר השורות לא שווה יותר שורה :)

    אהבתי

  • מיכל  ביום 27 בדצמבר 2007 בשעה 18:55

    למוסיקאית אור – אני חושבת, שדוקא בדיון הספציפי הזה, אין מקום להסביר אם מישהו היה רוצה או לא רוצה להיות עם חלי, ולהעמיד את חלי, שוב, כאובייקט, גם אם מהצד החיובי. את למעשה עושה את אותו הדבר, מבלי להרגיש, למרות שברור שבאת ממקום טוב.

    ועל האיש ההוא ואליו, אין לי מה לומר. כבודו במקומו קבור.

    וחלי – את בוודאי יודעת את דעתי, נכון?

    אהבתי

  • קוראת קבועה  ביום 27 בדצמבר 2007 בשעה 19:10

    האיש הוא הכיעור בהתגלמותו, נשמה קטנה ועלובה ,אלים במחשבותיו, אומלל מי שנמצא לצידו וחי איתו – אם יש כזה.. מה לו ולתובנות על האדם?
    את בן אדם אמיץ

    אהבתי

  • niza  ביום 27 בדצמבר 2007 בשעה 19:59

    מיכל הרשי לי להגיב כי נראה לי שיש כאן עדר של מגיבים חצופים שלא מרשים ואף נותנים הרגשה מפלה
    קראתי את דבריי אור המוסיקאית,אור רשמה את דעתה ואני מסכימה איתה
    מבינה לליבה

    שימי לב כי היא לא כתבה זאת כמקור להתחלת דיון וודאי ודאי שלא עימך או בשביל לקבל את חוות
    דעתך.
    חלי הציגה את דבריי המגיב והוא גועלי בפירוש וכמו שאת מגיבה כולנו מגיבים,חלי אומנם אננה אובייקט אך את משווה דיבריי עוול וגועל נפש שהשווה את חלי כ"אובייקט" באמת למגיבה שרשמה לה מחמאה?
    חיזקי ואמצי חלי כתיבה נהדרת ונושאים חשובים
    לקריאה

    אהבתי

  • רונית  ביום 28 בדצמבר 2007 בשעה 00:00

    חלק מאיתנו פשוט נולדו זקנים יותר, אז זה קורה להם קצת קודם..
    :)
    מחר, שניכם תהיו זקנים ב 24 שעות. וסביר שגם חכמים יותר.

    אהבתי

  • עו"ד פחדן  ביום 28 בדצמבר 2007 בשעה 09:20

    את אשה א מ י צ ה.

    ככה את כותבת כשאת רוצה להדגיש? א מ י צ ה !

    אהבתי

  • ד', אות בדויה  ביום 28 בדצמבר 2007 בשעה 09:36

    שעושים אותך כל כך אהובה עלי.
    את מסתכלת בעולם בכזאת מין תמימות מקסימה שזה כל כך כיף
    שאני ממש מרגישה כאילו את חברה שלי.
    אפילו שמעולם לא נפגשנו.

    אהבתי

  • היפ.  ביום 28 בדצמבר 2007 בשעה 15:14

    יכול להיות שאותו האיש הוא פשוט הסניגור של הסניגור? :-)

    אהבתי

  • לולה:]  ביום 30 בדצמבר 2007 בשעה 23:08

    עזבי לאנשים אין חיים זה מה שהוא רוצה שתעלבי ואת הרבה יותר שווה מיזה זה לא לרמה שלך אנשים כאלה ואת לא מזדקנת ולא שום דבר את נראת מצויין את מתפקדת מצויין כותבת מצויין שתהיי בת 80 נדבר
    הוא סתם טיפש ואין לך מה להעלב למרות שאני יודעת שזה קשה לסנן

    אהבתי

  • נטעלי  ביום 1 בינואר 2008 בשעה 17:09

    לחלי המקסימה,
    אני נהנית לקרוא את רשימותיך וצר לי שהתגובה הראשונה שלי פה מתייחסת לדברים הבאמת ירודים שהבאת פה.
    תהית מדוע בחר אותו כותב לכנות אותך בכינוי הזה? ההשערה שלי: הוא ניסה לחשוב מה הכי יעליב אשה שנחשבת לאחת היפות בארץ. ככה פשוט וככה ירוד. במקום להתייחס עניינית, באופן רהוט ואינטיליגנטי שאולי גם יצליח להעביר איזה שהוא רעיון או מסר לקורא, הוא בוחר לקלל, לגדף ולנסות (דגש) לפגוע בנקודה שנראית בעיניו הכי נוראית.
    וואו, הזדקנות!
    הרי כולנו מזדקנים ואין לי ספק בכלל שרובנו גם מחכימים עם השנים, לומדים מהטעויות, מהניסיון, מהקילומטרז' שצברנו.
    האם זה משהו להתבייש בו?
    בקיצור, מה שבאמת עלוב כאן זו הבחירה הכה פאתטית של המחבר לנסות ולעלוב בנקודה שנראית בעיניו הכי פוגעת. זה רק מראה על אופקיו הצרים וחוסר יכולתו להתמודד עם הדברים שכתבת.
    את אשה יפה שנשארה יפה, רשימותיך נקראות ע"י קוראים רבים וזוכות לתהודה – גם של אותו עלוב נפש…ולכן, לסיכומו של דבר (וסליחה על הרשימה הארוכה מאוד שלי) – חליל'ה, שימי קצוץ, את מהממת! :)

    באהבה ובתמיכה,
    נטעלי.

    אהבתי

  • אורח באיזה בית?  ביום 5 בינואר 2008 בשעה 16:43

    שמת קישור לנבל וטוב שכתבת בקול רם.

    אין עליך. ברצינות.

    תכף השעון מצלצל והוויקאנד נגמר.

    אהבתי

  • רותם :-|  ביום 5 בינואר 2008 בשעה 18:59

    בצדקת מעשיך.
    אמירתו של העו"ד היא בבחינת אונס שני, ועוד יותר גרוע – אם היא עובדת זרה, אז בטח מותר לאמר לה כך.

    הוא ביזה את עצמו ואותה.
    מגיע לו גינוי ציבורי.
    זה אמור להיות משהו שלא יאמר – ודברים כאלה שלא קובעים בחוקים… בדיוק אוכפים אותם על ידי נורמות חברתיות שמתבטאות לפעמים בגינוי ציבורי.

    אהבתי

  • רותם :-|  ביום 5 בינואר 2008 בשעה 19:00

    שהבן אדם הגיע למסקנה שאישה מזדקנת זו קללה.

    אהבתי

  • אורח באיזה בית?  ביום 5 בינואר 2008 בשעה 19:05

    שאנשים כאן יצאו מדעתם!

    את יפה שזה אי אפשר לתאר. בת עשרים או בת חמישים. את יפה היום פי אלפי מונים מיום הצילומים הראשון שלך בלהקה או בכל קמפיין אחר בו ככבת. אנשים פשוט שוכחים לרגע על מי הם מדברים כאן. לא יאומן!!

    אהבתי

כתיבת תגובה